Reklamacje
Pomimo znikomej ilości reklamacji które do nas trafiają chcemy Państwa zapewnić, że każda z nich rozpatrywana jest natychmiastowo. W naszym interesie jest aby proces reklamacji zamknąć jak najszybciej. Jesteśmy tu dla Państwa i to Wasze zadowolenie jest dla nas najważniejsze.
Reklamacje można składać mailowo na adres bok@wobeline.pl bądź telefonicznie pod numerem +48 509845021 od pn do pt w godzinach 9 do 17.
Więcej informacji nt reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie
Odstąpienie od umowy
Klient, który zawarł Umowę ze Sprzedawcą, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania mu Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy który udostępniamy na naszej stronie, jednak nie jest to obowiązkowe.
Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na swój koszt na adres : Wobeline Sp. z o.o. , ul. Dębowa 18,55-040 Tyniec Mały
Więcej informacji nt odstąpienia od umowy znajdą Państwo w naszym Regulaminie